vv Schijf logo

Protocol vv Schijf

08-06-2021

Update nav versoepelingen vanaf 5 juni 2021

Zoals bekend gemaakt is op de persconferentie, zijn er de maatregelen a.g.v. corona verder versoepeld (stap 3). Dit betekent dat vanaf 5 juni de KNVB RegioCup van start is gegaan voor jeugdteams.

Verder gelden de volgende regels:

• De algemene regels blijven gelden: Blijf bij klachten thuis. Hoesten en niezen in de elleboog. Houd 1,5 meter afstand. Was je handen regelmatig met zeep
  • Kleedkamers zijn open. Uiteraard wel met de basismaatregelen in acht nemend. Denk bijvoorbeeld aan 1,5 meter afstand. Douchen is nog niet mogelijk
  • Ranja voor in de rust wordt geregeld door het thuisspelende team.
  • Zowel bij trainingen als bij wedstrijden kleden we vooraf thuis om en douchen we na afloop thuis.
  • Bij de jongste teams worden de tenues aan iedere speler mee naar huis gegeven en deze worden zelf gewassen. Het gebruik van het wedstrijdtenue is niet toegestaan tijdens trainingen en in de vrije tijd. De oudere jeugdteams kunnen ervoor kiezen om de tenues centraal te wassen.
  • Spelers dienen hun eigen bidons mee te nemen naar trainingen en wedstrijden.
  • Voor en na de wedstrijd worden geen handen geschud.
  • Er mag geen publiek op het sportpark aanwezig zijn tijdens trainingen of wedstrijden. Ouders zetten hun kinderen af bij de poort en worden daar door de leiders/trainers opgevangen.
  • Laat geen rommel achter op/rondom de velden of in de dug-outs.
  • Bij uitwedstrijden van jeugdteams mogen de chauffeurs wel de wedstrijden bekijken (uiteraard op 1,5 meter afstand) .Bij uitwedstrijden verzamelen op de parkeerplaats en snel vertrekken. Ook na de wedstrijd of training het sportpark zo snel mogelijk verlaten.

Heb je vragen of opmerkingen nav bovenstaande: stel deze gerust

Bij VV Schijf vinden wij de gezondheid van onze leden en bezoekers van groot belang. Om deze reden willen wij alle bezoekers van ons sportpark vragen zich aan onderstaande regels te houden. Let op: het protocol voor de jeugd van VV Schijf is op een aantal punten afwijkend van het algemene protocol.

Met sportieve groet, Bestuur RKVV Schijf