Samenwerking Dynamico

13-09-2023

Beste leden, De samenwerking met Dynamico, een van de hoofdsponsoren van onze jeugd, is verder uitgebreid. Vanaf 14 augustus: elke maandagavond een gratis inloopspreekuur

Vanaf 14 augustus zal er bij Dynamico elke maandagavond van 19:00u tot 19:50u een gratis inloopspreekuur plaats vinden. Dit spreekuur is voornamelijk bedoeld om d.m.v. lichamelijk onderzoek of echografie, spelers snel een indicatie te kunnen geven over hun klachten/blessures. Daarnaast wordt er beoordeeld of er getraind of gespeeld kan worden die week. Indien nodig worden er (huiswerk)oefeningen meegegeven of taping aangelegd.

Aanmelden

De spelers dienen zich van tevoren aan te melden voor het spreekuur via de mail: info@dynamico.nl of telefonisch: 0165 853 370. Opgeven kan tot 10:00 ochtends op de maandag zelf.

Wanneer uit het onderzoek blijkt dat er een behandeling nodig is, dan zal dit op een ander moment worden ingepland. Deze behandeling wordt gedeclareerd bij de zorgverzekeraar als er een aanvullend verzekering is. Bij geen aanvullende verzekering wordt de behandeling aan de speler zelf gefactureerd.

Niet beschikbaar op de maandagavond?

De spelers kunnen ook gedurende de rest van de week aanspraak doen op het gratis inloopspreekuur alleen is er dan geen zekerheid dat ze dezelfde dag gezien kunnen worden. Gaat het om een al eerder geconstateerde klacht door onze fysio, dan zal dit via de zorgverzekering in rekening worden gebracht.

Nog meer vragen? Raadpleeg je voetbalvereniging of mail naar info@dynamico.nl