vv Schijf logo

26-nov-22
17-dec-22

Afspraken ophalen oud-papier

Op toerbeurt worden alle senioren ingedeeld voor de maandelijkse inzameling van oud-papier. Dit doen we in samenwerking met wijk “De Plas” en levert onze vereniging jaarlijks een mooie aanvulling op voor de kas.

Het ophalen van het oud-papier wordt verder verzorgd door de firma van Gansewinkel.

Vanuit van Gansewinkel is geëist dat er minimaal 2 vrijwilligers aanwezig zijn. Uiterlijk 8.30u vertrekt de oud-papierwagen bij benzinestation Tamoil.

Zorg dat je op tijd aanwezig bent waneer het jouw beurt is! Ben je te laat dan wordt voor de eerste keer dat dit gebeurt door van Gansewinkel personeel geregeld. Alle kosten die hieraan verbonden zijn worden dan doorberekend aan onze vereniging. Bij een tweede keer wanneer dit gebeurt, neemt van Gansewinkel de route over en zijn wij als vereniging deze opbrengsten voorgoed kwijt.

Wij verwachten dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt wanneer je aan de beurt bent!

Veiligheidsmaatregelen

Tijdens het ophalen zijn de volgende Persoonlijke Beschermingsmiddelen (PBM) verplicht:

• Veiligheidsschoenen
  • Handschoenen en hesje. (Hier wordt voor gezorgd).

Voordat de route start krijg je van de chauffeur uitleg hoe je veilig en verantwoord de kliko’s leeg maakt.

Planning en vervanging

Mocht je onverhoopt niet kunnen op de datum wanneer je bent ingepland? Regel dan tijdig een vervanger!
Graag ook de naam van de vervanger doorgeven aan Jan Naalden.

Het overzicht wanneer wie aan de beurt is kun je onder aan deze pagina downloaden en hangt ook op het mededelingenbord in de kantine. Op maandag voordat je aan de beurt bent word je ter herinnering door Jan Naalden gebeld.

Contactpersoon oud-papier

Jan Naalden