vv Schijf logo

VV SCHIJF bedankt sponsors

11-05-2024

VV SCHIJF bedankt sponsors tijdens gezellige sponsoravond

Voor iedere club of vereniging zijn sponsors belangrijk. Bij onze voetbalvereniging VV SCHIJF, is dat niet anders. Daarom organiseerde wij afgelopen vrijdag 29 maart een sponsoravond om alle sponsors te bedanken.

Nick van Dijk bedankte namens de sponsorcommissie alle sponsors voor hun steun. Eindelijk kon er weer een sponsoravond plaatsvinden, wat de afgelopen jaren door verschillende redenen niet mogelijk was, en een BBQ het alternatief was. Maar nu kon Nick vol trots vertellen dat de sponsorcommissie op volle sterkte is en weer op zoek is naar manieren waarop de sponsors van VV Schijf nog beter in beeld kunnen komen. Zo wees hij op de nieuwe sponsorvormen.

Begin op de avond werd er een korte presentatie gegeven door Commercieel Manager Eric Matijsen (NAC Breda) en konden de sponsoren genieten van een heerlijke buffet en om 20:00 de wedstrijd NAC- MVV.

Na de wedstrijd werd er nog flink geborreld in de Coridal.

Al met al is het een geslaagde en erg gezellige avond geworden!

Namens VV Schijf en de sponsorcommissie bedankt voor jullie aanwezigheid,

Mocht je ook interesse hebben in sponsoring en VV SCHIJF een warm hart toedragen dan kun je informatie opvragen bij sponsoring@vvschijf.n